8 Jan 2013

Contest Blog Paling Cantik 2013




Assalamualaikum :) 





Hai,Hallo,Annyeong,Hola,Konnichiwa....
Hari ni masa aku sedang berblog-walking...
Aku terjumpa satu contest ni yang menarik perhatian aku untuk join..
Nama dia Contest Blog Paling Cun Cantik 2013
Aku tengok ramai jer blogger2 yang join contest nih (perasan blog diorang lawa ler tu.. kih2)
Dan salah sorangnya member aku sendiri :3
Jadi aku tergerak jugak nak join mana la tahu kan blog aku ni boleh dikategorikan Superb,Awesome,Cun...bla...bla..bla.... -_-
Maka aku turut join the club ..
Harap2 blog aku mendapat perhatian lah ye...
Bagi sape2 yang nak join...sila klik sini
Untuk perhatian korang aku tak harapkan kemenangan atau kefemesan ekk.. ^_^
(tolong la bagi aku menang.....tolong la.....tolong laa nak menang! nak menang!...... -ayat terdesak-)
Haahaha.....



Daa.... May peace be upon you!

6 comments:

  1. Dtg dr contest yg same.. salam perkenalan

    ReplyDelete
  2. Hi dear.. salam perkenalan..
    Jemput join contest kami di http://laishcloset4u.blogspot.com/p/vintage-contest.html ya..
    Boleh dapat hadiah best!! Ajak rakan-rakan lain sekali tau. The more the merrier =)

    ReplyDelete